O femeie din municipiul Arad a avut parte de o experiență neplăcută la primirea unui colet din Spania. Cutia de carton livrată de către șoferii companiei Tabita Tour nu mai avea nicio asemănare cu coletul trimis din Spania. Pe lângă faptul că întreaga cutie era distrusă, produsele lipseau din colet și altele erau deteriorate. Observând această situație și confruntându-se cu o atitudine disprețuitoare din partea celor responsabili de bunăstarea coletului său, persoana din Arad a decis să depună o plângere la Protecția Consumatorilor.
„În data de 22.06.2023, ca urmare a faptului că am fost contactată telefonic de către o angajată a societăţii Tabita Tour, care mi-a comunicat că este necesar să mă deplasez la autogara societăţii situată în municipiul Arad, Calea Aurel Vlaicu, nr. 275, deoarece am primit un colet din străinătate, m-am deplasat la locaţia mai sus menţionată. La ora 16:10 am ajuns la autogara societăţii, fiind îndrumată înspre un depozit unde, pe rafturi, erau aşezate colete pe judeţe. La judeţul Arad, angajatul care deservea depozitul mi-a căutat coletul pe care, iniţial, nu l-a găsit. A efectuat un apel telefonic, după care m-a condus în afara depozitului, iar în curte, lângă un tomberon de gunoi, mi-a prezentat coletul. Precizez că acesta era deteriorat, nu mai exista ambalajul iniţial, fiind înfăşurat într-o bandă adezivă aparţinând societăţii. Aparte de faptul că acest colet a fost depozitat în curte, lângă tomberon, afară fiind o temperatură de peste 30 de grade, iar coletul conţinea produse alimentare, ajunsă acasă am constatat că din interiorul coletului îmi lipseau o serie de produse: două recipiente cu soluţie de pete, cărbuni de frigider, ambalajul acestora fiind gol, două recipiente cu ulei de măsline, produse cosmetice, produse chimice contra moliilor. Precizez că produsele existente în colet erau deteriorate, îndoite şi rupte. Pun la dispoziţia lucrătorilor dumneavoastră fotografii care ilustrează produsele din colet şi modul de prezentare al coletului şi solicit luarea măsurilor legale faţă de reprezentanţii Tabita Tour”, a precizat arădeanca în sesizarea depusă la Protecţia Consumatorilor.
