Primăria Municipiului Arad a anunțat locurile pentru comerțul ambulant cu flori pe domeniul public în perioada 21.04.2023 – 23.04.2023, în zona cimitirelor. Lista amplasamentelor este următoarea:
Cimitir Eternitatea – str. Poetului nr. 2-4:
- Poarta I (str. Poetului intersecția cu str. Câmpul Liniștii): 8 locuri;
- Poarta II: 8 locuri.
Cimitir Pomenirea – Calea Bodrogului nr. 1:
- Poartă – 15 locuri.
Cimitir cartier Grădiște – Calea Zimandului:
- Poarta I: 6 locuri;
- Poarta II: 6 locuri.
Cimitir cartier Gai – str. Toth Arpad:
- Poarta: 6 locuri.
Cimitir cartier Bujac – str. Dimitrie Țichindeal:
- Poarta I: 6 locuri;
- Poarta II: 6 locuri.
Cimitir cartier Micălaca – str. Mioriței:
- Poarta I: 6 locuri;
- Poarta II: 6 locuri.
Cimitir cartier Aradul Nou – str. Merișor:
- Poartă: 6 locuri.
Cimitir cartier Sânicolaul Mic – str. Ioan Fătu nr. 76:
- Poartă: 6 locuri.
Comerțul ambulant cu flori va fi realizat la o distanță de 1 metru între amplasamente, iar suprafața alocată pentru un loc de vânzare este de 1,00 mp. Fiecare comerciant poate ocupa un singur amplasament, iar locurile se atribuie producătorilor cu atestat de producător și sediul social în județul Arad, în ordinea numerelor de înregistrare a cererilor. Locurile rămase libere pot fi alocate comercianților care dețin coduri CAEN pentru comerț ambulant și au sediul social în județul Arad.
Cererile de ocupare a domeniului public, împreună cu documentația, se pot depune personal sau prin împuternicit, la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) sau online, la adresele de e-mail ale instituției, registratura@primariaarad.ro sau pma@primariaarad.ro, în perioada 03.04.2023 – 07.04.2023.
În zona cimitirelor se va desfășura comerț ambulant cu flori în perioada 21.04.2023 – 23.04.2023, dar numai după achitarea taxei pentru ocuparea domeniului public la Direcția Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad.
Documentația necesară pentru obținerea acordului va include:
- cererea tip pentru obținerea acordului de ocupare a domeniului public, care se găsește pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, http://www.primariaarad.ro/ și la Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
- copie a buletinului de identitate sau a cărții de identitate;
- copie a atestatului de producător (vizat la zi, fiind autorizat în vederea cultivării florilor);
- acte firme (copie a certificatului de înregistrare + certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului), conform Legii nr. 265/2022 privind registrul comerțului și pentru modificarea și completarea altor acte normative cu incidență asupra înregistrării în registrul comerțului, cu modificările ulterioare;
- procură/împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea.
Condițiile pentru desfășurarea comerțului ambulant cu flori în zona cimitirelor, în perioada 21.04.2023 – 23.04.2023, sunt următoarele:
- marfa va fi expusă doar în perimetrul locației stabilite;
- este permisă doar comercializarea cu flori;
- activitatea desfășurată nu va afecta circulația pietonală sau auto și nici activitatea specifică zonei (circulația pe pistele de biciclete etc.);
- se va respecta curățenia domeniului public afectat;
- se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente din cadrul Primăriei Municipiului Arad, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului, care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat.
Dacă condițiile menționate mai sus nu sunt respectate, acordul se consideră retras de drept.